Delegacje – co trzeba wiedzieć

Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas obowiązują. Jeśli wyjazd jest tylko na kilka dni nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby realizować pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas wiązać, dotyczyć. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te i inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu kto chce wysłać pracownika do pracy w innym państwie należącym do Unii Europejskiej. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni wskazane jest zaczerpnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria które są planowane przez: delegowanie pracowników konferencja Dzięki temu uzyskamy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.